Studier, städa och styrketräning.

Precis som rubriken beskriver är det mina planer för dagen. Köket ska städas, basgrupp ska skrivas och feedback på rapporter ska ges och sisty men inte miinst är det rygg träning som står på agendan! Marklyft ska inleda passet och jag är laddad till tänderna. 
Igår hann jag med tt skriva klart en av de tre labbrapporterna jag hade kvar, hade bara si sådär tre veckor kvar till sista inlämningsdag hehe, men skönt att ha den bortgjord. Hann också med att storstäda rummet så nu ska det inte finnas ett ensa damkorn kvar här inne. 
 
Det är så himla skönt med helg, man kan ta det lungt och plugga på i lugn och ro. Ta en kkopp kaffe när man behöver en liten paus och bara blicka ut genom fönstret. så skönt, ingen stress eller måsten. Igår kväll belönade jag mig själv med att få se på tv i två timmar eftersom att jag pluggat så bra, så jag myste ner med tända ljus i hela rummet framför gladiatorerna! Men det bästa var nog helt klart den där tillfredställande kännslan av att man gjort ett riktigt bra jobb, ni vet den kännslan när man känner att man verkligen gjort bra ifrån sig och kan vara stolt över sig själv? precis så kände jag, jag var nöjd och glad med mig själv. 
 
Ha en fantastisk dag nu, det tänker jag ha!
 
Bild från gårdagens plugg, lyxade till det med en aloevera dryck. första gången jag testade. riktigt god.
Brevet är från min lillasyster, fick det i julklapp med massa låttips i, så himla fint!
 
 Från mitt Tv-mys med massa tända ljus. avslappnande och jättemysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: